I know you

Erik Decks - Wild obsession (Klaas remix)

Oooj, jag råkade trycka på massa knappar nyss så jag var nära på att ta bort bloggen helt. Tur att det krävs lösenord för det. Annars hade jag börjat grina. Satt senast idag faktiskt och läste lite gamla inlägg, jag behöver dem.

Nyss hemkommen från en helt alkoholfri kväll (om man bortser från alla andra människor som var alkoholpåverkade). Vi var på bio och gick sedan till Ambassadeur och dansade, men drack inte en droppe. Shakeade till Dj Klaas som förövrigt var riktigt bra faktiskt!

Jag och Elli diskuterade det på vägen hem att anledningen till att man själv dricker när man festar, är nog för att man ska orka med alla andra fulla människor. Alla, eller majoriteten hamnar i ett skönt flow. Och alla bara ler och vinglar runt.
När vi satt på t-banan klev en bekant kille vars namn börjar på S och var redligt full, men oxå riktigt glad faktiskt. Han pratade på hela resan hem, vilket iofs var rätt trevligt. Ett skratt som smittar av sig må jag säga.

Bu till att bussarna mot Tyresö inte längre går från centralen, riktigt störande nu när jag inte kommer åka till Sågen, utan till Tyresö efter rajraj på stan. What's up with that? Varför just Tyresöbussarna? Svin ..

En grej som gör mig lite arg och ledsen samtidigt är när folk som inte har en aning om hur vår relation är, säger att det aldrig kommer att hålla. Det skär i mitt hjärta. För de vet ingenting.. De har fel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback