Hejjää

Jag är trött.. Den här veckan har varit så otroligt lång, men ändå trodde jag igår att det skulle vara onsdag idag. Har haft så otroligt svårt att komma upp på mornarna och imorse försov jag mig. Funtar på lägga mig en stund nu men känns som det blir stressigt då. Ska nämligen på bio sen med Marran och Ellan. Vill förbi Ambassadeur ikväll oxå, Dj Klaas spelar. Får se vad sällskapet vill.

Sitter just nu och äter granatäpple, eller "aphjärna" som jag och Marie kallade det när vi var små. När jag tänker på våra yngre år så tänker jag aphjärna och tonfisksallad med citronpeppar. Och något jag inte får glömma är såklart rostade mackor och Kalle Anka, dock kommer jag inte ihåg vad vi drack till. Oboy gissar jag på? Gott med oboyklumpar. Och Solero oxå.. Nu är jag nog klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback