Heaven is a place nearby

Sara McLachlan - Angel
Lene Marlin - Place nearby

Jag fick samtalet 16.06, sedan dess har jag legat i min säng och bara tänkt..
Höra min vän i andra sidan luren, orden fastnar i gråten och når inte riktigt fram. Hjärtat stannar och innan jag ens förstår vad som hänt så kommer tårarna när jag hör hur han kippar efter andan, något hemskt har hänt..

Det krävs mycket för att en person ska ta det steget, välja den vägen. Mod krävs definitivt men mest sorg. Att man stängt inne så mycket sorg och känslor att man inte längre orkar kämpa emot dem.. Sinnesro.

Vila vännen, hoppas du funnit den ro du sökte..

Spend all your time waiting
For that second chance
For a break that would make it ok
There's always some reason
To feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seep from my veins
Let me be empty and, oh, weightless
And maybe I'll find some peace tonight

You're in the arms of the angel
May you find some comfort here



Heaven is a place nearby
So I won't be so far away
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback