Frälst

Robbie Williams - Angel


När jag var och handlade idag, tittade en gubbe (en av de underliga varianterna) på mig och log. Jag tittade på honom och log tillbaka. Sedan sade han till mig "Du ser lycklig ut.. Man kan se hur det skiner om dig. Det är hälsosamt." Han verkade själv mycket lycklig vilket var härligt att se. Jag kände mig frälst nästan..

Den komplimangen gjorde min dag.
Den påminde mig om hur lycklig jag faktiskt känner mig. Efter alla förändringar som skett det senaste året var det här faktiskt inte den första personen som sagt så till mig..
Jag har fått höra både från nära vänner men även bekanta att de ser hur lycklig jag är och hur mycket jag skrattar och att det strålar om mig. Det ger så mycket också att höra det från andra. Att de faktiskt kan se den känsla jag känner. Dessutom att en vilt främmande gubbe kommer fram och säger det.

Ikväll somnar jag med ett léende och harmoni i hela min body. Något som är rätt oskönt är att min fot har somnat i skrivande stund. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback