Fancyface

Sami Yusuf - Al Muallim
Ingen aning om vad låten handlar om, men fin är den!


Jag var på kundmöte idag, jag blev grillad.
Snarare frågesport än presentation, vilket förvisso är bra. Det visar att dem har ett intresse av tjänsten. Det slutade iaf med att jag fick skicka en offert.

Snart slutar jag, då ska jag till centan och köpa en present till Andreas som fyller år idag. En present som han ändå kommer titta på och säga "vad är det här för skit?" och lägga åt sidan. Jag bryr mig faktiskt inte, så länge jag köper något så måste han köpa tillbaka.

Fortfarande letar jag lägenhet som en toka, ringer och kollar hemsidor dagligen. Nu ska jag faktiskt även ta och göra personliga besök tänkte jag. Dra någon snyfthistoria. Vi får se om det ger mer respons, de är ju så himla omedgörliga i telefon. Det blir nog svårt för dem att hålla emot när de ser mitt söta chihuahua-/rådjurs-face, tror ni inte? 




Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback