Chefen

Jojo - Anything

Med veckostarten ökar antal besökare i bloggen som vanligt. Härligt att se att Ni har annat för Er på helgerna.

Första dagen (som för övrigt startade kl 07.00, oskönt) på nygamla jobbet idag, dock på annan tjänst. Kändes rätt skönt att vara tillbaka faktiskt, timmarna gick fort. Blev lite nostalgisk dock när jag såg alla gamla mail som fanns kvar i min inbox. Jag vill att alla ska vara tillbaka igen, alla härliga nunor vill jag se sittandes på sina små stjärtar på de Lium-gröna stolarna 5 dagar i veckan. Nu var det i princip bara nya ansikten, de seniora säljarna hittar man i BUM-gänget samt några till i eftermiddagsgänget. Resten är Rookies.

Jag glömmer inte våren'07, Liums bästa tid någonsin.

Med detta nostalgiska inlägg var jag självklart tvungen att dra till med en gammal goding upp till höger. Linnet, break it down.

Nu ska jag fantisera lite mer om mitt "uppträdande" som väntar.

Sovmorgon till 08.00 imorgon!! Praise the lord!



Kommentarer
Postat av: Omran

Saknar dem tiderna som fan...

Postat av: anonym

vilken tjänst på Lium har du nu? :)

2008-11-11 @ 12:06:55
Postat av: angelica

och jag saknar den tiden lite oxå;) våra små trippar till godis maskinen:P hihi....

2008-11-12 @ 11:00:09
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback