Ängel

Chester See - God damn you're beautiful

Jag är tom...
Jag vill bara sova..

Vissa dagar kommer vara bra, andra kommer vara svåra och ensamma.
Idag, första dagen, är definitivt en av de svåra dagarna.

Jag försöker låtsas och tänka att det är en vanlig dag bara, vi är bara på olika håll, i två olika kommuner. Men sedan slår det mig, så är det inte alls.. Vi kommer vara i två olika länder, 300 mil ifrån varandra, under en alldeles för lång period..


Där jag bor långt borta är jag din

och där du bor långt borta är du min.

Kärlek består inte bara av kroppar,

utan det är i hjärtats djup som vi förenas.





Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tiden kommer gå fortare än du tror :) Snart är han hemma igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback