Vila min vän

Timbaland feat One Republic - Apologize
Josh Groban - You raise me up

image119




20070523 - Ängel, ett år har gått sedan du gick bort.

Ett år sedan jag låg bredvid dig på golvet på Bagarmossens djursjukhus och grät så jag tappade andan.
Ett liv fyllt av glädje och lycka släcktes, därmed släcktes även en stor del av mig.

Dagen då vi åkte in med dig var absolut den värsta dagen i mitt liv.

Dina annars så livfulla ögon såg sorgset och trött på mig. Som att du gav mig ett tecken på att "nu är det dags".

Jag antar att jag var egoistisk som inte lät dig vila tidigare men jag hoppades så innerligt att du skulle bli bra igen.
Istället för att ge dig sprutan, plågade jag dig med medicin och försökte få i dig mat. När du som annars var så glad i maten inte ville äta värkte det i mig.
Att se dig blir sämre och sämre var nog det värsta jag gjort för både dig och mig.
En speciell tjej som du, var lätt att älska men svår att glömma..


Saknar dig under min säng bustjej



Inget annat än en sann och evig vänskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback