Jag är så bra

Linkin Park - My December



Nyduschad, Gud vad jag doftar gott! Magiskt..

Idag har jag varit lite bakis. Funderade ett tag på att gå och stoppa fingrarna i halsen med förhoppning om att må bättre. Men jag skippade den grejen. The evil T får mig alltid bakis, men jag slutar inte dricka det för det. Varför skulle jag?
Mamma har varit här idag oxå.. Veckor sedan jag träffade henne sist, hon hade klippt sig kort å allt. Jag vill oxå, men jag är för feg :(


Min och Fredriks bok kommer bli så bra, med massa minnen på saker vi gjort tillsammans å allt. Den är tjock så det är mycket som får plats i den :) Jag är så söt.
Ikväll ska vi brottas lite och smiskas om du är olydig.
Kolmården nästa min kärlek.
Puss


Kommentarer
Postat av: milla

haha det blev inge hugg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback