Jag är en puss

Keith Urban - Tonight I wanna cry



Nyss hemkommen från hångelbio och ett glas vin med Marran.
Trevligt var att vi träffade på Mackan, Jenny, Jonas och Fellan på 54. I miss you guys. Moncan var lite loveful. Gulligt.
Återigen så lyckades jag slumra till på bion, fattar inte vad som händer med mig? Inge mer sova på bio hädanefter.

Det var en skön och lugn fredagskväll må jag säga. Dock fick vi beskåda ett slagsmål när vi gick av bussen. Good Lord, hade jag varit stor och stark hade jag knockat killen. De slogs en stund innan folk från bussen gick av och tog isär dem.

Jonas, sugen på att "värva" mig till Portal lr? Tänk om vi skulle jobba tillsammans, craazy!

Imorgon blir det kanske grillning och sedan blir det Maga match, Full batteri!
Det kommer kännas bra att stå med fötterna på Wättinge fotbollsplan igen och hejja på ett lag med så mycket hjärta.

Nu ska jag äta och sedan sova gott med min gamla nalle som jag fann vid flytten. Nu har jag tvättat den så den är ren och fräsch. Det är en rosa hund lr nått och på magen står det "Kiss me". Cute.

Jag fruser.
Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback