I wanna get with you

David Guetta vs The Egg - The world is mine



Då var man här igen..
Idag har jag jobbat. Dock bara halvdag, vilket händer alldeles för ofta nu.
Bolagsturnering oxå, jag bidrog med iaf 4 möten. Det får duga, sen om vi vinner återstår att se. 17.00 vet vi, fast jag bryr mig faktiskt inte så mycket.

Jag har nog köpt ganska mycket kläder på senaste tiden.. :S
Prislapparna sitter kvar på allt så hur jag lägger märke till att jag köpt mycket nya kläder är för att när jag ska klä på mig så får jag ta bort prislappen varje gång.. Jag är Paris Hilton....... öh?


Time to roll it girls.
Rooooll, roll it gal roll it gal roooooooooooll. Controll it gal, roll it gal!

Jonna, imorn är du aaaall mine! ;)


Boy I wanna put it on you, you know I'm feelin your style I wanna get with you.
Dont be scared, roll with me. Take my hand baby you gon' see.


Roll with me?

Kommentarer
Postat av: TheUltimateTysk

Mm, du har starka argument.

Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-30 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback