Helg

Faith Hill - From this moment



Trots gårdagens dramatik så känns denna dag bra.
Fick skjuts av Shrek till jobbet, vilket gör mig lugnad.. Den lilla bilturen gör mig så harmonisk resten av dagen. Tokigt egentligen.
Du lyckas alltid få mig att skratta. Att somna i din famn och vakna med dig tätt intill gör mig till världens lyckligaste. För mig är du finast, alltid.

Känns som det är onsdag av någon konstig anledning, hela tiden överraskas jag av att det är fredag, vilket är rätt så trevligt.
Hur ser denna helg ut då?
Idag tar jag dagen som den kommer. Lördag blir det kanske grillning/picknik i rålis med mina love ones eller så ska jag titta på Magas match i Wättinge. Söndag blir det Kolmården med min nörd!


Peace




Jag har en räknare på min blogg, ja det har jag.
Den är ful. Men jag har en räknare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback