Föräldrar

Tiger Lou - Sam, as in Samantha


Är hos pappa och sitter på Josefs nya laptop, rätt så fräsch. Jag vill oxå ha en, min är så stor, klumpig och tung att ta med sig. Skönt att ha hemma men svår att ta med sig som sagt.. Han har Windows Vista, sjukt bra grafik.. However.

Nu har de även skaffat internet här. Skönt, då slipper man va så rastlös när ingen umgås med en.
Mamma e oxå här. För er som inte vet så bor hon numera i Finspång och de få gånger vi träffats på senare tid har jag alltid lyckats vara sjuk. Vilket resulterar i att hon tror att jag inte tar hand om mig själv.
Så nu är det alltså mamma, pappa och pappas fru som turas om att pyssla om mig, kan va rätt nice att bli ompysslad ibland. Känna sig som ett litet barn =)
Jag har blivit överöst med massa frukt, mumms. Så har jag även fått kinamedicin nu så jag borde bli frisk på nolltid. Snart är det matdags, har saknat pappas mat.

Jag har en plan, jag ska lura someone med en grej! Hoppas jag lyckas haha då får jag mig ett gott skratt =)
Jag och Andreas lurade mamma med detta förut haha, very fun.
Maybe I´ll tell you later..

Sara och Daniel, söta föräldrar man har.

Imorn är det Muskö som gäller, Det ska bli så skönt. Jag har sett fram emot denna givande tripp med min b-friend. Jag behöver natur och framförallt toffleri på hög nivå. Ge mig.

Hittade förövrigt en lovenote häromdagen som jag fick av Phin när vi var i Polen, den har jag sparat och mamma såg den och undrade vad det är för söt vän som skrivit den till mig. Söta Phin. Kanske lägger upp en bild på den sen =)

Just i skrivande stund lackar pappa på 2 av de 3 kvinnor i hans liv för att de bara sitter och gaggar massa strunt. Den 3:e sitter här och skriver massa strunt. Nu ska jag gå och retas lite med papi. =)

Det är en fin dag idag.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback