Bädda om mig

Jay Sean - Holding on


Jag är helt slut idag! Fortfarande inte sovit ut efter Polen och dessutom har jag varit hos Mattias och packat hela dagen. Det var skönt att få skratta lite med honom igen.. Imorn blir det flytt!

Gick upp sjukt tidigt med Fredrik idag, vi var själva chockade, vid 9 tiden satt vi i deras vardagsrum och myste. Sen packade han lite inför falun och så åt vi frukost ute i solen, fast innan det gick vi faktiskt ner och vilade en stund.
Välbehövande.

Jag är förkrossad!
Under tiden som jag var i Polen så vissnade min vackra orkidée och nu har alla blommor ramlat av :(
Förlåt mamma Ceder, jag skäms. Jag hoppas innerligt att den knoppar sen igen..

Shoppade lite på WE till min beloved boyfriend igår, En t-shirt och ett linne. De passade som tur var, dock har jag ej fått se honom i dem än. Jag gillar att skämma bort dig Cedeer. Jag blir glad av att se dig glad :)

Ne, jag ska fan sova nu. Först äta lite melon.
Min bok kanske får trevligt sällskap oxå om jag inte är för trött för att läsa.


2.


Spread love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback