Ayabaya

Jesse Mccartney - Leavin


Jag är för känslig. Jag måste sluta upp med det!
Har under de senaste dagarna haft en sån längtan efter Lecka bara, vilket lätt har ledit till att jag börjat grina om jag ska va ärlig. Slut på det. Saknad utan gråt är cool. Saknad med gråt för ofta - inte cool.

Ta hand om mig så tar jag hand om dig.
Spontanitet och crazy-ness.

Igår var vi och kika bilrace. Fick tyvärr endast se ett race, men det var cool. Själva kicken fick jag av att åka runt faktiskt, inte själva racet. Jakten på spänning.. Den där känslan ändå att åka snabbt är rätt skön.. Benen blir alldeles svaga. Rätt hett faktiskt, jag tror jag börjar gilla bilar och dess kraft. Jag vill åka ännu snabbare!


Ikväll ska jag på Ellans skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback