vaaaa?

Kl: 01.38 

Plain White T's - Hey There Delilah



JKag är fan så full nu, gick nöär jag var på topp. Men allt för mitt Linne.
känns som jag äter sicksack,. saffranspastasallad är guldvärt.


Stavningen är inte på topp justn u, men orakr inte,

blogg.se funkar inte just nu, så jag skrievr i word. men jag har lovat mig själv att lägga upp inlägget imorn ändå för allt jag skriver nu kommer direkt fårn hjärtat (och ärta till hjärna)

Trevliga vänner Du har, bjussar på sambuca å allt.
jag är numera kluven, vad är bäst. sambuca lr tequila? kan inte svika min vän tequilan, men sambuca sitter fan rätt så fint ändå.
Hur som helst saknade jag Dig.


ska försköka sova, men det känns so mvälrden dansar i mkitt huvud.
får se om man kikar på matchen imorn då. svettiga karlar som svettas... Nu sådär på fyllan var jag fet ON men får se imorn om jag är lika on på att titta på matchen..

When you hold me, never want you to go, cause I feel good when I'm with you.
I can't eat, I can't sleep, hardly breathe, when I'm dying to feel you, dying to please you.
Giving it all to you.
Who do you thinkin of,when you´re lonely? Is it me you´re thinking of when you´re lonely?


Godnatt pruttisnuttisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback