Ta ditt liv till en annan nivå

Ky-mani Marley - Warriors

Tror inte man mår bra om man ägnar mesta delen av sin tid till att snacka skit om folk. Till vilken nytta? Mår du bra själv av det?
Bittra människa. Därför tog jag avstånd från dig, för att inte låta dig dra ner mig i din bittra värld. Förstår verkligen inte att du själv orkar. Och hur mycket skit finns det att säga egentligen? Tar ju aldrig slut.
En sak är säker. Dina ord rör mig inte ryggen. Jag är underbart lycklig och den bild jag får av dig är att du avundas den lycka jag känner. Sorgligt så kallade "vän". Jag är heller inte ett dugg förvånad över att du snackat, för jag vet att du är sådan som person som inte har något vettigt att säga om någon och sådana människor vill jag inte ha med att göra. Lägg den energin på att vara lycklig istället. Jag lovar, du kommer må mycket bättre av det. Dessutom kommer du förhoppningsvis kunna behålla dina vänner lite längre.

Kommentarer
Postat av: miriam

go girl!

Postat av: jonna

huh? va e de för en dum bitch som inte förstår vilket hjärtegull du är! haha inge o bry sej om babe, alla kan inte ju inte va lika underbara som dej :)

2008-03-26 @ 15:19:10
Postat av: Loisa

Gullee, exakt!
Just för att jag har såna vänner som du så slösar jag inget hjärterum på såna som henne! ;) pusss JÄD

2008-03-26 @ 16:53:11
URL: http://tussig.blogg.se
Postat av: jonna

yeah.. cuz...

Loisa, youre the queen of my heart.
Your love is like tears from the stars..
Loisa, I just want you to know,
lovin you is like food to my soul

2008-03-26 @ 20:09:29
Postat av: Omran

VVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMM JIDDRAR =)

PÖSSS BROWWW

2008-03-26 @ 20:56:31
URL: http://omranie.blogg.se
Postat av: Loisa

SötJonnis

You taught me everything
And everything you've given me
I'll always keep it inside
You're the driving force in my life, yeah

There isn't anything
Or anyone that I could be
And it just wouldn't feel right
If I didn't have you by my side

Boys II men - Mama så jäävla fiin

2008-03-27 @ 08:36:52
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback