Jag har blivit dålig på det här med rubriker


Igår var en trevlans kväll.
Middagen var mysig. Love var klumpig men det var jag oxå. Vi kastade i stort sett mat omkring/på oss =P Jag drack rödvin på riktigt för första gången i mitt liv, helt okej faktiskt. Skulle säkert kunna lära mig dricka det precis som jag gjort med vitt vin (som jag numera älskar btw). Tror dock inte att jag vill lära mig dricka rödvin med tanke på att tänderna blir missfärgade, inte cool.

Efter middagen begav vi oss till Gröne jägarn där Omran, Phin och Phins vän Elin befann sig. De var redligt fulla.
Vi hade en rätt så good time där. När de stängde åkte de tre hem medans jag och Fredrik precis börjat komma igång. Vi gick och tog en kisspaus och rörde oss sedan fnittrandes till GK där vi shakeade sönder stället och sen blev det Donken och därefter taxi hem till en varm säng. Älskar att dansa med dig babe!

Det var i stort sett min fredagskväll.

Vad gäller denna dag så har den inte varit speciellt livad då Freddan inte mår prima. Magsjuk, not very nice.
Jag försöker pyssla om dig så gott det går gubben.

Nästa fredag blir det fotbollsmatch, Djurgården - Malmö. Min första riktiga fotbollsmatch live. I'm excited, jag tror det blir kul faktiskt. Tack Love för du tar med mig på såna här äventyr :)

Nu vill jag inte skriva mer så jag tackar för mig.

Smek och hångel

Kommentarer
Postat av: angie

Ingen dagens låt! FY babe fixa! Ni missade en grym helg med oss;) Puzz

Postat av: Loisa

Jag veet, satt hemma hos Fredrik och kunde inte komma på nån låt :P
Det kommer väl fler helger? :D

2008-04-01 @ 15:29:01
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback