I'm glad to have you back (H)Omie..

Dionne Warwick - That's what friends are for

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for



image78
 

Ikväll blir det biljard om det går som planerat. Måste erkänna att jag är rätt så sugen på festa istället, men vi får se. Min Jonesy kommer till tyresö så vi ska hem till Pezoo innan iaf å supa till. Jag älskar mina nära och kära - det blir kul ikväll.

Det blir nog att jag flyttar till Josefs lägenhet trots allt. Det blir najs, trevligt när våren och sommaren kommer, då ska jag gå ut på balkongen med musik i hörlurarna och stå och shakea buttnaked. Freedom.
Wanna see, wanna seeeee?

xxx

Kommentarer
Postat av: Omran

BÄSTA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback