Idag!!!

Peabo Bryson & Roberta Flack - Tonight I celebrate my love

 
Middag samt schlaaager ikväll med min love Angie. Myspys.

Fredagsfräckis fast det är lördag, det var dock igår jag läste den!

Lille Johan och lilla Stina står och gnabbas om vem som är bäst. "våran bil är större än er, min pappa är starkare än din" osv. Efter många turer tröttnar Johan och drar ner brallorna och säger triumferande:
- Men du har i alla fall ingen sån här!
Stina kollar, hissar upp kjolen och drar ner trosorna och säger:
- Äh, vadå, jag har en sån här och med den kan jag få hur många såna där jag vill!


Hoho

Kommentarer
Postat av: Angie

D var sjuuukt mysigt i lördags! Vi gör om d på lördag igen va???;) Puss min älsking!! ps. hur ska jag klara mig från stoffe en vecka? hahah:P

Postat av: Loisa

haha jadu, du får telefonterra honom!

jag börjar tröttna på tacos :P

2008-03-03 @ 18:58:32
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback