Freaky friday

Engelina - Out there



Biokväll igår, och sen spååårade det! haha, alltid med Omran.

Jag, Marran och Omie åkte till sergel och kollade på Meet the Spartans. Inget jag skulle rekommendera men den går att se. Den var väldigt kort dock. skutt skutt skutt hahhaha skönaste.

Efter bion ville vi gå till nått ställe och ta nån öl eller se vart kvällen hamnar. Så vi irra runt på stureplan en stund men bestämde oss sedan för att dra till Söder och det blev GK. Trots att vi inte drack nått innan lyckades vi på nått vänster bli redligt fulla alla tre. Mår inte som en blomma idag kan jag säga. Sprit är inte min grej, ska nog hålla mig till min vän - vinet. Foot of Africa, long time no see..?

Hur som helst så dansade vi hela kvällen happyfaces allihopa och det vart en lyckad kväll. Dock slösade jag mina sista pengar, buhu :( Omran fuckade Jack Vegas masinen totalt haha.
Träffade även Mattias, Johan och Palolo där. Uppskattades nog inte av alla tror jag, tyvärr.


image81
image80

Snygga vi är.

Nu vill jag bara hoppa in i duschen, mitt hår stinker rök. Måste säga att rökrummet på GK inte är en 10-poängare.

Imorgon kommer mamma hit och hälsar på sin älskade dotter, hoppas hon har påskägg med sig, och mat för den delen! hihi då blir jag happy.


Puss, glad påsk


Kommentarer
Postat av: Mr G

Ni ser inte så fulla ut...?!

Föga förvånande har "Meet the Spartans" fått usla User Rating: 2.2/10 på IMDB...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback