A thing called Love

TQ feat Krayzie Bone - Paradise
http://www.youtube.com/watch?v=dvmJXRvO8-4

Lyssna på låten, grym..


Brutalt kär..





Sitter och lyssnar på gamla låtar. Sjuk känsla jag fick av TQ - Westside, blev mör på nått sätt i hela kroppen.. Gamla minnen...

TQ - Westside
TQ - Bye, bye Baby
2Pac - Changes

Ge mig en tidsmaskin., my fucking God! KÄNSLAN när jag hör dessa är obeskrivlig.
Jag ska försöka uppdatera listan med fler låtar under dagen.. Nu är vi back in the 90's!



ca 17.00 tiden

Jag saknar dig Linnet, har fan inte träffat dig sen i fredags! Utan dig är jag naken!
Imorgon ses vi på jobbet, då kan vi bråka lite. Puss du är min älskling <3

Jag har fan blivit kär i låten, har spelat den hela dagen. Så jävla bra!
TQ feat. Krayzie Bone - Paradise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback