Twisted

Taio Cruz - I just wanna know



Jag vill skriva ett djupt inlägg, men vet inte vad jag vill skriva om.
De ggr jag skrivit ett "djupt inlägg" har jag haft en skön känsla inom mig.
Nu är jag bara lite småirriterad för jag inte kommer på nått. Eller att jag har massor jag vill skriva om så jag inte kan bestämma mig. Så vi skippar hela den grejen tycker jag.

Keep smilin, keep shining.

Läste nyss en tjejs blogg, (no names) men hon har bland annat skrivit mkt om sin pojkvän och grejer han gjort mot henne. Så skriver folk så idiotiska kommentarer till henne när hon redan är så sårad hon kan bli. Blir så lack på sånt. Var jag i hennes situation så skulle jag brinna av. Å andra sidan skulle jag nog inte riktigt skriva om så personliga grejer heller. Men vet inte, när man mår dåligt är det skönt att få skriva av sig ändå och veta att folk läser. Men så kan man ju som sagt råka ut för såna idioter som skriver så idiotiska kommentarer.
Hur som helst så verkar den här snubben vara skit rakt igenom. Dumpa idioten! 
Förstår inte hur man kan göra såna saker mot någon man älskar och sedan bara fortsätta som vanligt. Att ha mage och göra så och sedan se sin älskade i ögonen och inte känna att hjärtat brister inom en..

Jävla värld vi lever i egentligen.. Tänk att vi människor kan göra så mot våra käraste.
Vad är det som får oss att göra så? Vad är det som gör att vi kan bli så känslokalla och låtsas som ingenting? Att fortsätta leva som vanligt dag ut och dag in som om ingenting har hänt och sedan kanske göra om samma sak? Jag blir bara mer och mer arg ju mer jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback