Tidig morgon

3 doors down - Let me be myself



Jag har blivit förälskad i denna låt. Föll pladask för den första gången jag hörde den. Lyssna på första stycket, rysningar.

Imorgon blir det jobb, dags att bli frisk nu. Min hals kliar.

Snaps på torsdag? Hoppas alla från det gamla gänget kommer, kul och träffa Rosa igen oxå galna kossa.
Saknar sammanhållningen i det gamla gänget på jobbet, bästa tiden ever!
En person frågade mig: "Förut sa X att det här är den skönaste och arbetsplatsen man kan tänka sig, vad har hänt?" Det har varit det min vän.. Det var det för ett år sedan! Någon förstörde harmonin. Det var drömjobbet.

Jag ska nog sova, orkar inte sitta här filosofera. Alltid när jag sitter här och skriver så tittar jag ut genom fönstret en stund och tänker lite och sen fortsätter jag skriva. Riktig filosof haha.



Vakna med mig alla dagar resten av våra liv..?


 


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vill också sova :| Men haha det blir inge bra, för är tyvärr i skolan :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback