SVERIGA!

Joanna - Out from under



2-0 till Sverige, jag hade så jävlar i min låda kul igår på Kungsan. High on life! 
Var sjukt laddad inför matchen, Sverigetröjan på, hade en bra ståplats och vart faktiskt inte kissnödig en enda gång under matchen, trots att jag drack några alkoläsk!
På lördag är det Sverige igen. Då ska jag och Omran få stå på stora scenen och köra Wii, right bro? haha skulle det vara så så skulle mina ben skaka.

Är överdrivet trött idag! Höll på somna sittandes så jag beslöt mig för att gå bort till Wail en stund och lägga mig och vila. Där finns ingen som ser en. Men det slutade med att vi satt i LES och snokade, kollade hur mycket pengar vi dragit in till detta bolag med mera. Jag får ångest när jag ser summorna. Det är pengar som JAG dragit in till DEM! De pengarna skulle jag bra gärna vilja ha själv. Jag är nog trots allt en bättre säljare än jag själv trodde. Ligger bland de 5 bästa i alla kategorier.
Det känns bra och nu är jag helt plötsligt mycket piggare.



I detta inlägg vill jag även påpeka att Fredrik är den finaste människa på denna jord när han sover.



kyssmys


Kommentarer
Postat av: Vic the Kick

Ibland måste man vara bitter! Jag är just nu bitter mellan 07:45 till 12:00 varje dag fram till midsommar, men annars är jag på prima humör! Gillar du också Tiger Lou? Jag gillar dem skarpt! Ses i morgon besöksbokar-lollo. Vi kanske ska gillra en fälla för the penguin woman?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback