Ny dag

Aerosmith - I don't want to miss a thing
I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While youre far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure


3 arbetsdagar kvar... Sen får jag sovmorgon i 5 veckor, tacka Gud.
Längtar så sjukt mycket till min och Fredriks semester, det ska bli så underbart att komma bort och bara vara vi.
Hoppas, hoppas, hoppas att vi hittar en bra resa bara!

Idag blir det shopping med Ellan!
På fredag är det sommarfest så jag hoppas jag hittar nått fint att ha på mig. Innan ska vi drinka lite hos tjejen med det sköna flowet - Anna. Det blir Strawberry Daiquiri bland annat, mummms.

Idag lyckas jag och Jossan komma in på sexprat när vi tjattrar. Det var fan längesen det hände!? Nu var det när hon masserade mig lite. Hade ont i ryggen och så kom vi in på att när man masserar killar så börjar man tänka sex. Can't help it. De där välformade musklerna när man drar sina fingrar längs med dem. Man kan känna deras längtan efter ens naglar i dem. 
Long time no see my friend, welcome back dirty talk haha. Come to think of it, det skulle vara kul att skriva en sexnovell faktiskt.

Lying close to you feeling your heart beating
And Im wondering what youre dreaming
Wondering if its me youre seeing
Then I kiss your eyes
And thank God were together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

Dont want to close my eyes
I dont want to fall asleep
Cause Id miss you baby
And I dont want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
Id still miss you baby
And I dont want to miss a thing

Den här låten är så gudomligt fin så jag blir grinfärdig varenda gång jag hör den. Filmen likaså.


Bilden får mig att känna lycka ända ut i tårna.

Kommentarer
Postat av: Homie

Jovisst, dina tår är rätt så speciella

Postat av: marran

båååring! =D

2008-06-25 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback