Min blogg

Jag har tjattrat lite på MS&N (msn) som Knas-Robin säger. Och, jag kom fram till att jag inte alls gillar att prata om min blogg.
Har jag skrivit nått och någon nästa dag frågar: "vad menade du med det här, och vem skriver du om? var du ledsen" osv osv då lackar jag. Jag skriver för att skriva av mig och inte för att sedan sätta mig pch analysera och prata om det jag skrivit. Och jag gillar inte heller när folk börjar fråga massa innan de ens läst klart inlägget. (Linnea =P)
Dock måste jag ha förståelse för att folk undrar och kanske inte förstår det jag skrivit om, men bara så ni vet. Jag gillar inte att prata om min blogg... Eller inte det jag skrivit om iaf, iaf inte om det är nått konstigt och negativt.


TOTAL LYCKA!!

Jag bara tittar på denna om och om igen och känner hur lyckan svallar, förstå dessa två män som får träffa sin bebbe igen. Ett kärt återséende for sure.
Jag kan inte göra annat än att fantisera om hur det skulle vara om jag en dag fick återförenas med Lecka. Jag kan se det framför mig.. Lyckan i hennes klara ögon när hon springer mot mig. Hennes fina öron när hon lyfter på dem och tittar efter mig. Min ängel. Btw, jag graverade hennes namn med brännpenna på hennes urna häromdagen. Nervös var jag för att det skulle bli fult och att jag kanske skulle förstöra hennes urna. Men lyckligtvis gick det bra och nu står hennes namn på urnan, skrivet av mig.

Kommentarer
Postat av: Peete

Wow! Vilken fantastisk video, man blir ju helt rörd. Jag skulle också vara grymt lycklig om jag hade ett lejon som husdjur... ett tag iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback