Fästingäckel

Eagles - Hotel California (Unplugged)



Jag ryser och det kliar över hela min kropp!
Det kliade i knävecket och när jag kliade kände jag en prick. Så jag tog mig en titt och till min stora förskräckelse såg jag en äcklig liten fästing som satt och sög på mig.
Äckliga äckliga kryp! Det är den första fästingen jag haft under mitt 22 åriga liv och jag är inte nöjd.
När jag såg den blev jag alldeles svettig. Usch jag ryyyyyser!
Mikaela tog bort den åt mig.

Var på Statoil nyss med Homie och köpte tröstglass. Där hittade jag en ny favorit. Dock är den inte från GB utan från "Diplom-IS" Frutz heter den och är i hallonsmak. Tänk er Solero, denna glass består av endast överdraget. Mjuuuk iiiis, typ som sorbet. Mummmms


Äckelfästingen kommer ge mig gåshud resten av denna dag.

Btw, på väg till Statoil flög landslagets flygplan över oss. Cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback