One love

The Fray - How to save a life


Ångesten försvann när jag var på väg in, den vände faktiskt och blev tvärtemot det jag kände tidigare under dagen. Jag kände mig lättad och säker. Jag vet att jag är bra. Och det visade sig att jag hade rätt för jag är till och med överkvalificerad, det ni.

Jag åt nyss min första måltid för denna dag. Den smakade mycket bra FYI.

Det är inte roligt när folk i ens omgivning mår dåligt. Jag mår dåligt med dem..
Jag ligger i min säng och tänker på dem och känner med dem, vilket drar ned även mig. Om alla ändå kunde må bra och vara lyckliga samtidigt. Det skulle va en fin syn. Fast ändå, om alla skulle må dåligt samtidigt skulle vi bryta ner totalt. När det är blandat så kan man försöka dela med sig av sin lycka på nått sätt.
Fan vad jag krånglar till det. Går inge bra och försöka låta smart.
Men iaf, det jag vill ha sagt är att det är väldigt tråkigt när ens vänner mår dåligt. Men hur som helst så får man se till att göra det bästa av situationen. Jag försöker ge så bra råd och vara ett så bra stöd jag kan. Hoppas det duger..

Själv känner jag just nu att jag inte riktigt har alla vänner där de borde vara. Speciellt inte efter allt stöd jag under åren givit denne. Låt oss säga att Du kunde skött det snyggare.


Nu ska jag hänga tvätt och sen göra mig iordning för sängen.

"Hur det glittrar när Fredrik närmar sig dig är helt sjukt."
Jag skulle inte byta bort min lycka för alla pengar i världen, Vi glittrar.

Nosmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback