Bara jag

Alaine - No ordinary love


Idag har jag haft en riktig segardag.
Vaknade av Beccas mess klockan 09.34, efter det halvsov jag till 11.00 och sen låg jag bara i sängen och funderade, pillade på datorn och pratade i telefonen fram till cirka 15.00. Jag var hungrig men orkade inte gå fixa nått. Andreas som låg i sitt rum och segade han oxå, kom till slut in till mig och sa att han skulle bjuda mig på mat i utbyte mot att jag skulle diska, så han gick till centrum och köpte mat till oss. Disken tog jag hand om för någon timme sedan. Däremellan har jag plockat lite i mitt rum och betalat räkningar - alltid lika roligt.

Gårdagen var helkul. Vi fixade oss hos Anna och zippade drinkar. Jag och Joss passade även på och poserade lite framför kameran.



Sedan tog vi taxi till svampen för att möta upp de andra sedan rörde vi oss till stället som vi skulle befinna oss på resten av kvällen - Sturecompagniet som Lium abonnerat.
Vi började med en fördrink och mingel och sedan kom middagen. Till efterrrätten var det även 2 ståuppkomiker som uppträdde. Det stora hela var rätt bra arrangerat måste jag säga.
Sedan festade vi! Jag spenderade inte ett enda öre på stället då det bjöds sprit och champagne vilket resulterade i att jag blev redligt full plus att mina skor dödade mig och champagnen dödade mitt huvud så jag åkte hem relativt tidigt.

Känner att jag skriver jätte tråkigt idag.. Sry, men jag har ingen ursäkt.

Jag har gjort iordning en jordgubbssmoothie som jag ska mumsa på nu.
Trots all seghet idag så har det faktiskt varit en skön dag. :)

pussmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback