Utekväll

Joanna - Out from under



Det har blivit få utekvällar denna semester, kom precis hem från en av dem..
Det vart en rätt så tidig hemgång ikväll men de timmar vi festade var riktigt roliga. Det här med sena nätter är inte vår grej längre helt enkelt. Jag har iaf fått dansa, det är en av många stora passioner jag har i mitt liv.
Just nu är jag helt ensam hemma hos Fredrik. Det känns lite läskigt sådär mitt i natten... burr.

Jag börjar bli sjuk, ej uppskattat med tanke på att jag börjar mitt nya jobb på tisdag så någon sjukanmälning är inte direkt välkommen. Då är det bara att kriga sig till jobbet. Men halsen känns mycket tjock nu måste jag säga.


Nu ska jag byta till myskläder och glo lite teve tror jag, man måste passa på när man får vara uppe länge!


Love.

Mina vänner är unika för det finns så otroligt mycket kärlek i dem
och så mycket att älska.




Kommentarer
Postat av: ....Homie....

En bra kväll vart det! ! =))

Postat av: Peete

Vi måste styra upp nån liten "lium"-grej snart. Love to yaaa!

2008-07-27 @ 20:47:53
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback