Tummy

Elton John - Your song


Har legat på balkongen och stekt idag och det här är inte bra, min mage börjar bli svart. Vissa kroppsdelar drar åt sig mer än andra. Jag kan ju inte vara neger redan innan jag åker utomlands? Jag jobbar inte på det sättet.
Men men, kan ju inte låta bli att njuta av solen när den väl hälsar på. får väl täcka över magen lr nått nästa gång.

Nu håller de på hamrar och har sig här ute, de ska måla och bygga om vår fasad och som jag trodde så ska de självklart göra det när man har semester. Om ett par dagar kommer hela huset vara inplastat och balkongen låst utifrån. Roligt värre, jag hoppas verkligen jag är bortrest då och att de regnar utav bara helsike, bara för att jävlas.
Snart är deras ställning uppe vid mitt fönster, då får de sig precis som jag en chock när jag sitter här halvnaken.

Tittade mig i spegeln och har tänkt på det sista tiden, jag tror jag har gått ned i vikt. Nyckelbenet sticker ut som aldrig förr och just det området på mig är bara skinn och ben, vilket det iofs alltid varit, men det känns på nått sätt mer nu. Så jag vägde mig och visst fan har jag gått ner! Cirka 2,5 kilo dock har jag inte ätit nått idag heller. Jag har varit dålig på äta ordentligt på senaste tiden men å andra sidan brukar jag gå ner i vikt på sommaren och lägga på mig lite hull inför den kalla vintern.. Lite lagom sådär :) Aja, jag klagar inte.

Då ska jag fortsätta mitt eviga letande efter en bra resa till mig och tjejerna..

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback