Sex and the city

K-Ci & JoJo - Lately (live)


Biokväll med Ellan blev det. Vi snyftade oss igenom Sex and the city, fast jag höll mig många ggr oxå. Hade nån snubbe som satt bredvid mig och suckade gång på gång. Vill man inte se en tjejfilm så gör inte det! Kom inte och förstör stämningen för oss andra.
Filmen var hur som helst bra och jag rekommenderar den starkt. Tycker det kan vara bra för karlar oxå att se den faktiskt så de kan ta efter lite på romancebitarna ;)

Det är en riktigt fin vänskap de där tjejerna har, jag hoppas att jag om 20 år kommer sitta med mina vänner och ta hand om varandra som de gör i filmen. Så fiiiint, jag blir alldeles mjukis :)

Snart ska jag väl sussa då.

Natt älskling, gosi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback