Puh

Seether - Rise above this


Nu är det gjort, jag har sagt upp mig från mitt jobb.. Var inte så farligt som jag trodde, antar att jag bara är inbiten. I och med att jag säger upp mig på Lium går jag miste om en av de absolut bästa cheferna som finns. Richard Lium.
En av de mest godhjärtade människor jag under mitt liv stött på.

Efter 3 år slutar jag nu på Lium Sweden AB och kommer börja jobba på Stepstone. Det tär i mitt hjärta att sluta utan att ha kunnat säga hejdå till alla då det är semester nu och jag inte kommer ha möjlighet att träffa alla. Det tär oxå på mig att behöva lämna min trygga plats på Lium. Lämna mitt arbete som jag kan så bra, lämna mina underbara kollegor och lämna min VD som jag egentligen vill så väl.
Dock kunde jag ej tacka nej till detta erbjudande då lönen framförallt är mycket tilltalande samt att jag behöver förändring, jag behöver testa på något nytt och testa mina kunskaper.
Alla kunskaper jag handhar inom sälj har jag fått av Lium så där är jag evigt tacksam.

Så.. Imorgon blir det att gå till kontoret skriva under papper och hämta mina grejer.

Tack Richard för att du är så förstående och lycka till med allt.
Du kommer alltid vara en stor förebild för mig!

Läs en av Richards många bloggar
här. Läs även denna som handlar om Richards tidigare missbruk.

Kommentarer
Postat av: angie

Du gjorde nog ett rätt val gumman! STORT lycka till på ditt nya jobb!! Massa pussar och kramar lilla GELI PELI!! ps. DU kommer nog bli en väldig omtyckt medarbetare på ditt nya jobb precis som du är på lium!!!ds.

Postat av: Peete

Kul Lois!!! Det kommer att gå skitbra för dig på det nya jobbet. Vi ska mail-trakkasera varandra varje dag! ;D



Grattis Stepstone, vilket superförvärv!

2008-07-08 @ 15:24:09
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Loisa

Sötbollar, ni är underbara!



Asian-mail-hackers!

2008-07-08 @ 16:59:05
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback