Livsnjutare

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Idag gick bra, det var kul.
Satt nu och tänkte lite. Vi fick berätta lite om oss själva idag och när en av killarna satt och berätta om sig frågade vår chef vad som är viktigt för honom i hans liv. Då började jag tänka.. Det jag värderar i mitt liv är livet i sig. Njuta av allt man gör, njuta av sällskapet man har. Jag älskar mitt liv. Jag älskar att sitta bredvid Fredrik i båten ute på Muskö och känna vinden i håret och bara vara där i tankarna och ingen annanstans. Jag älskar sena kvällar fulla av skratt med mina nära och kära, att få sitta och bara titta på dem när de skrattar så de kiknar gör mig varm inombords. Och om kvällarna få somna tryggt i Hans famn och veta att Han älskar mig. Det mina vänner, är livet..



Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback