Baka liten kaka

Sarah Dawn Finer - I remember love


Planen var att åka till Mosebacke ikväll men efter många om och men beslöt vi oss för att vi var för osugna så vi kanske tar det imorn istället om vädret tillåter.
Marran och jag satt ett bra tag i telen och försökte komma på nått roligt men samtidigt slappt att göra men vi kom inte på nått för hon va så slapp i hjärnan, så ringde jag snabbtänkta Ellan (i skrivande stund kom jag på att det var jag som föreslog kommande aktivitet) vi beslöt oss för att baka och spela lite spel.

Så snart ska vi gå handla och sen komma hit och baka och spela lite. Marie joinar oss, dock får vi se om hon hjälper till med bakandet lr om som det fettot hon är bara kommer titta på och sedan hjälpa till med ätandet.

När jag solade idag passade jag på och rensade min mobil från lite gamla mess då den är överfull och överseg. Läste då framförallt lite gamla mess från Fred, gulligull, saknar dig mitt hjärta! Men oxå mess från Phin, det var under en period då hon brukade skicka fredagsfräckisar till mig.. Börja gärna med det igen sötnos, då vet jag garanterat att jag får mig ett gott skratt varje fredag :)

Ikväll ska jag fylla min mage med massa vanlijsås mummms. De där 2,5 kilona kanske hälsar på en stund?

Kommentarer
Postat av: Vic the kick

Jag har ju varit bortrest! Men du ligger i och bloggar som aldrig förr! Skönt att ha semester, eller erkänn du jobbar lite extra även under semestern eller hur?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback