Älskade

Mariah Carey & Luther Vandross - Endless Love

Ditt fina mess imorse gör min dag.. Ett gulligt mess som väcker en är aldrig fel :)
Du gör mitt hjärta alldeles varmt.

Jag älskar inte dig för att jag är kär i dig.
Jag älskar inte dig för ditt perfekta utséende.


Jag älskar dig för att du stöttar mig i allt jag gör.
Jag älskar dig för att du har svar på alla mina frågor, för att jag kan vända mig till din vishet i alla sammanhang.
Jag älskar dig för att du ger mig den trygghet jag behöver. Din tröst när jag är ledsen, din famn när jag är trött, ditt stora hjärta när jag behöver ömhet och kärlek.
Jag älskar ditt skratt som smittar av sig, din hand att hålla när jag är orolig eller bara vill ha dig vid min sida.
Jag älskar dig för att vi har det vi har och för att ingen kan ta det ifrån oss, någonsin.


Jag älskar dig Fredrik, alltid.

"ever thine
ever mine
ever ours "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback