Alla dagar.


"Jag förtjänar kärlek, frid, lycka och sinnesro. Jag är bra. Jag är värd att älska och älskas."


"Jag är älskad för att jag förtjänar kärlek."


"Jag förlåter mig själv för att jag sårat mig själv och andra. Jag förlåter mig själv för att jag låter andra såra mig."


"Jag är villig att ta emot kärlek. Jag är inte ensam. Jag är ett med världsalltet. Jag är hel och bra. Jag är oskyldig och värd villkorslös kärlek. Jag kan ändra mig."


"Bara för i dag skall jag ge mig själv och andra kärlek. Bara för i dag skall jag respektera mina egna och andras begränsningar. Bara för i dag skall jag öppna mig fullständigt för någon jag litar på. Bara för i dag skall jag ta emot en komplimang och spara den i djupet av mitt hjärta. Den kommer att styrka mig. Bara för i dag skall jag handla på ett sätt som jag skulle beundra hos någon annan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback