<3


Just so you know, there's a space that only you can fill.
Just so you know, I loved you then, I guess I always will.


~ kl: 17.20

Har sovit cirka 2 timmar då vi inte sov speciellt många timmar inatt.
Har under dessa 2 timmar vaknat några ggr och varje gång jag öppnat ögonen har Fredrik dykt upp i mitt huvud i samma sekund. Jag saknar dig redan älskling.. Det känns verkligen att du är borta. Saknaden kommer äta upp mig inifrån dessa 2 veckor, det enda jag ser fram emot nu är att du ska komma hem så vi kan åka iväg på vår kärleksresa. Du är allt för mig, jag vill ha dig för alltid min älskade.

Din hud mot min.. Olivejuice, alltid.




Kommentarer
Postat av: angie

Ni är så fiiina tuss!! kärlek hoppas jag och E oxå blir så där lyckliga;-) PUSS

Postat av: Loisa

Tack sötaste, det hoppas jag med <3

2008-07-06 @ 16:35:27
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback