Speak english ?

Brian McKnight - One last cry


Hallelåja!

Jag har inte orkat blogga på senaste tiden för mitt tangentbord fuckar uuur och vill inte lyda. Man blir ju galen efter ett blogginlägg!

Nu är jag här iaf.. Nu finns det ingen återvändo.
Idag har jag lyssnat på musik i många timmar. Jag mår bra av musik.. Finns så mycket man kan relatera till, sjukt mycket faktiskt!
Under kvällen har jag och Linnsan (mest jag) lagat lite mat och kollat film å myst. Vi åt nudlar och tigerräkor, bra kombination? Mycket skit har vi lyckats tjocka i oss oxå.. Brukar inte vara någon utmaning för oss direkt. Magen blir rund och fin och mår finfint! Man måsta skämma bort magen lite ibland.
Sen var det rave-dags, finns nog risk för att jag fått i mig lite av den här "cepe-genen" även känd som "mans-genen", crazy. Vi var  roade för stunden iaf.. Vi kollade lite Let's dance oxå! Danny bör sluta upp med att bleka sitt hår.


Nej, nu vill jag sova. Ska lägga mig och bara dö, ska bli så sköönt. Mysa lite med min kudde som doftar så gott.. Herbaaal haha.. Tyst, hej.

Keep on lovin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback