snyft

R.Kelly and Celine Dion - I am your Angel



Jag har varit dålig på skriva på senaste tiden.. Men känns lite som att mitt liv står stilla just nu så jag har inte så mycket att skriva om faktiskt.

Min dator har bråkat med mig hela dagen vilket jag tycker är konstigt för igår och innan dess har den fungerat prima bra. Det är Andreas som förstört den idag! Hur som helst så måste jag iaf formatera om den, kuuul det ser jag fram emot.. Installera alla program på nytt å allt. PALLAR INTE. Känns som jag använder de orden alltför ofta nuförtiden. Typ lika ofta som jag hör ljudet av vin som hälls upp.. Ångest everytime.

Igår var jag kalasfull, kunde inte riktigt koncentrera mig eller fästa blicken men jag slocknade iaf helt oförberedd. Fick mig en känslovåg och började grina. Förlåt mig Peter som fick stå ut med mitt snyftande i några minuter.


image13

Jag bjuder på den..




I saw your tear drops and I heard you cry
All you need is time, seek me and you shall find
You have everything and your still lonely
It don't have to be this way
Let me show you a better day

Then you will see, the morning will come
And all of your days will be bright as the sun
So all of your fears just cast them on me
How can I make you see?

I'll be your cloud up in the sky
I'll be your shoulder when you cry
I hear your voices when you call me
I am your Angel,
And when all hope is gone I'm here
No matter how far you are, I'm near
It makes no difference who you are
I am your Angel, I'm your Angel


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar ditt hår, det är så fint! :) Kram påre! /Johanna

Postat av: Loisa

Men tjenare!

Tack så mycket =))
allt bra annars? krams

2008-01-19 @ 02:33:19
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback