Poledancing

Jeff Buckley - Halleluja


Cool.
Ska styra upp en kväll där tjejerna på jobbet ska på en poledancing-kurs. Skoj.
Är det bra ska jag fan börja göra det ofta. Bra träning för kroppen, dessutom lär det vara sjukt kul.
Inge fel å få sexa upp det lite ibland. Tror det är bra för ens ego faktiskt.
Inte för att jag inte är sexig annars (höhö..) Skämt åsido, skulle jag nån gång strippa så ska The Pussycat Dolls - Tainted Love spelas i högtalarna. Shit vad jag skulle showa ... Wanna see? Wanna Touch? Wanna taste? haha


Jag vaknade häromdagen och hade Lecka i tankarna sekunden jag öppnade ögonen, kanske drömde om henne men inte mindes drömmen?
Hur som helst så låg jag å tänkte på henne en stund och hur det kändes att pussa henne och andas in hennes underbara doft. Jag kommer EXAKT ihåg hur det kändes att pussa henne.
Behöver bara blunda så är hon här hos mig och jag pussar henne på huvudet och andas in hennes doft.. En puss på huvudet, puss bakom örat och puss på blöta nosen. Kan känna hennes mjuka, lockiga päls bakom öronen som kittlar mig under näsan när jag myser ner ansiktet..
Saknar dig min finaste.


Keep it real.. mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback