bleeding..

Linkin Park - In the end


Vad ska jag göra för att slippa detta..? Jag vill finnas till men ändå kunna leva vidare.
Det tar för mycket på mina krafter...


I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter.

I dry my eyes and put on a smile again.. Life goes on.


Uppdatering kl: 00.21


Det största steg jag tagit i mitt liv var att lämna dig.
Att såra dig krossar mig, mitt hjärta värker.
Du är den bästa människa jag mött och jag kommer troligen aldrig hitta någon som älskar mig som du gör.
Varför gör jag då detta?
Du tog min kärlek för given så jag valde att gå min egen väg.
Båda vi är 2 personer som har så otroligt mycket kärlek att ge men vår eld slocknade och jag vet att du kommer att hitta någon som du kommer göra så underbart lycklig.
Beslutet är nu taget och vi måste gå vidare, jag torkar mina tårar och blickar framåt.


Jag kan inte ge dig fina låtar som du gett mig så jag ger dig detta.. Vår låt,  jag vill tänka tillbaka och tänka på det som var bra.. Sara Löfgren - För alltid

Jag älskar dig för alltid du är den bästa människa jag mött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback