Sjukis

All Saints - Never ever


Det är jobbigt å va sjuuuuk! Känner mig helt svag och mitt smekis "Leaky Holes" stämmer in just nu. Tack Nano för den. Får se om jag jobbar imorn.. Orkar inte sitta i telen å grina och snora och nysa i örat på folk.

Jag tänkte gå lägga mig men är faktiskt lite sugen på att betapeta lite.. Long time no see, dessutom har jag sovmorgon om jag inte stannar hemma imorn lr bara jobbar eftermiddag så jag har inte så bråttom i säng, men kanske borde sova så mkt som möjligt om jag ska bli frisk. Kan ju inte träna heller när jag e sjuk så jag måste bli frisk fort!

Var och tog en fika med  Houda, Omran och Omrans kusin, helmys. Kul att få träffa Houdis igen.. Underbara människa. Har slösat jättemkt pengar idag.. ångest. Man känner sig rik när lönen kommit men den känslan sitter inte kvar speciellt länge...Fan fan fan faaaaaan! kom på att jag återigen glömt att vattna pappas blommor.. De lär inte må så bra. Får inte glömma imorn.

Nässpray.. Geee miiiiiiig!

natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback