Out of reach

Jah Cure - To your arms of love



Varför ska människor man bryr sig om något så otroligt mycket befinna sig så långt borta? Kan de inte byta plats med folk man bryr sig mindre om istället? Jag älskar min släkt i Kina, när jag ska krama dem hejdå vill jag aldrig mer släppa. Så grymt underbart varma och kärleksfulla människor som jag vill ha nära mig hela tiden.
Man kan inte få allt ....


Idag när gick på toaletten på jobbet kände jag rädslan krypa i hela min body när jag till min förskräckelse fick se en galen neger stirra på mig. När jag sedan samlat mig såg jag att det bara var en bild på en glad Wail aka Banana-boy sittandes på dörren så jag fnittrade lite för mig själv, släckte och gick ut därifrån.


Jag älskar kärleksfulla människor, vilket säkert de flesta gör.. Men jag verkligen älskar såna människor och jag faller pladask för sånt. Är så glad att jag har så många av den sorten omkring mig oxå.. Blir så lycklig.

Jag är lycklig.


Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Peete

Ja varför sätter du upp bilder på svarta människor i hår?

Postat av: Loisa

det var inte jaaag!!! skyll inte på mig bitch!!

2008-02-04 @ 21:44:21
Postat av: phin

skönt att bild jäveln e nere.. SJUKT jobbigt.
kul vore det om Wail satte sin plan ivärket mohahahaaa

2008-02-05 @ 15:08:52
URL: http://galenfilur.blogg.se
Postat av: Loisa

haha då skulle kriget börja.. så länge jag inte är inblandad så är det roligt :P

2008-02-05 @ 19:23:25
Postat av: Angieeee

Hoppas du föll platask för mej;) för jag e kär i dig min lilla sushi;) Pusss

2008-02-06 @ 19:08:38
URL: http://www.geli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback