Förälskad i livet

Jason Mraz - I'm yours


Kom precis hem och stressa till bloggen känns det som..

Jag har precis kommit på att jag är kär i livet.

Angie är kär i kärleken, vilket jag oxå är när det passar men jag är fan förälskad i livet och allt som har med det att göra, även det dåliga. Man måste uppleva det dåliga för att uppskatta det goda.
Det känns så bra nu med allt dessutom älskar jag mitt jobb pga alla underbara människor, mår så bra av dem!
När jag inte jobbat på länge längtar jag fan till jobbet och det enbart tack vare mina änglar.

Ni bland annat har fått mig att älska livet som jag gör.


TOTAL LYCKA !


Vissa säger att jag förändrats, det har jag. Men bara till det bättre enligt min åsikt. Jag vill bara gosa ner mig i mina vänner och jag uppskattar dem så mycket mer än vad jag gjorde förut.


Jag behöver ingenting annat så länge jag har Er <3
Ni finns i mitt hjärta.



Kärlek,


Er för alltid


Kom hem hel Shrek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback