...

Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar


Det gör ont i mig...





kl: 22.59

Förjävlig dag. Nu behöver jag inte gråta på cirka 1 månad framåt iaf för det har jag redan avklarat, vilken tur.
Dock kan det va skönt att släppa ut det ibland..
Återigen så gör det ont i mig... fast denna gång av en annan anledning.

"Han respekterar hennes val att efter 4 år tillsammans
har hon insett att hjärtat det är skapat för någon annan.
Det har ödet bestämt, inget hon kan göra något åt,
fast hon inte vill så har hon dränkt honom i gråt.
För att för honom var hon allt, han lade sitt liv i hennes händer
Han satt på knä och svor att älska henne vad som än händer.
Men det tog slut men lyckligt nog går livet faktiskt vidare
ska visa hela jävla världen att han är en krigare.

Han såg hur hon led när deras vackra hund blev sjuk,
de glömmer aldrig bort den dagen på Bagarmossens Djursjukhus.
Vila i frid Lecka, ja de älskar henne än och de vet att hon ser ner på dem där uppe ifrån himmelen."

Jag ser upp till dig för att du är stark och för att du kan sätta känslorna på papper och sedan göra musik av det.
Jag önskar från botten av mitt hjärta att det fanns något jag kunde göra.

Förlåt mig ...


Ibland tänker jag tillbaka på när vi var barn och du var precis som nu, min bästa vän. Då var vi lyckliga och hade inga bekymmer. Vi njöt av livet och av varandras sällskap genom somrarna ovetandes om hur vår framtid skulle se ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback