Work

Darin - Homeless

Okej people, nu har jag duschat.
Varendaste liten vrå på min kropp är ren, tvättat mig mellan varendaste liten freaky tå har jag gjort. (Uppskattat vore om andra människor som åker kommunalt oxå kunde göra det, helst armhålor och hår, de dagar som man måste stå och trängas på bussar/tunnelbanor.) Och medans det tänkte jag lite på dagen som varit och mitt jobb.

Vet ni när man vet att man är en duktig säljare?
Jo, det är när det är bekräftat. När kundernas önskemål är att jobba med just Dig. Jag insåg nog inte riktigt att jag var en duktig säljare förrän jag vart efterfrågad av kunderna som jag jobbat med tidigare. När det varit dags att starta nya projekt så har de specifikt frågat efter mig. Det gör mig nöjd, och det gör mig till en bra säljare.

Jag hade avstämning med en kund idag inför ett projekt som skall köras igång nu och han sade att tidigare hade han haft så mycket att tänka på inför presentationerna, det var så mycket att göra, säkra mötena, göra intervjuer själv osv när andra säljare skött bokningen åt honom. Men med mig sade han för det första att han var glad att jag var tillbaka på Lium, sedan sade han att med mig kunde han vara lugn och luta sig tillbaka och fokusera på det han egentligen skall ägna sig åt, självaste presentationen.

Jag är bra på det jag gör, och bättre skall jag bli!

Möte i Täby imorgon, woho! Ännu mer lokaltrafik!
God freakin natt då.

Kommentarer
Postat av: Peete

Det är vi som är eliten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback