Fylleslag

Jennifer Lopez - Alive

Romance på teve.. Sånt höjer ribban för killarna irl.

Jag kan inte använda min massagedyna för jag har inte rätt verktyg för den!
Seg dag idag, mådde inte direkt som en blomma när jag vaknade, ont i kroppen..
Gårkvällen vart precis som jag trodde att det skulle bli, riktigt kul. Grabbarna var där, alla var glada och lagom på lyset. Träffade även Moncan som vart lite nostalgisk som alltid och vi dansade och pratade. Han sa många värmande ord och det bästa är att jag vet att han verkligen menar varenda ord som sagts, det gör mig glad. Han verkar lycklig. Det var skönt att se.

Han sade något också som gjorde mig glad på något sätt och det är inte första gången jag hör det från någon. Samtidigt så vet jag själv att det är så det ligger till. Men jag vet egentligen inte varför det gör mig så glad. Eller glad är fel ord att beskriva känslan, mer belåten. Och sanningen är den att jag tror att även X vet att det är så och det är nog det som gör mig belåten. För X har gjort något som egentligen är otillåtet i ett sånt här sammanhang vilket gör att jag inte bryr mig om denna person längre och tycker bara att denne person är pinsam och mycket i det hela är patetiskt.. Nog om det.




Snart mitt hjärta.
Jag älskar dig tidlöst..


Kommentarer
Postat av: Håkan

hej louisa fan lite avis att man inte fick va med på källan. men var bra drag här på malta med =)

ha det fint och god fortsättning!

2008-12-26 @ 00:03:03
Postat av: Loisa

Håwkan!

kan tänka mig att du har det riktigt bra på Malta, såg lite bilder på facebook, ser nice ut!

God fortsättning på dig med vännen =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback