Spara & publicera

Eva Cassidy - Fields of gold

För inte så längesedan hade jag skrivit 300 blogginlägg, efter detta inlägg har jag skrivit 420 inlägg. Hur fan gick det till?

Mitt eftermiddagsmöte vart avbokat tyvärr så jag blir kvar på kontoret hela dagen idag, imorgon har jag möte dock och på eftermiddagen åker vi till Simons minnesstund. Det är skönt att det är på en fredag faktiskt.

Idag ska jag hälsa på min gamle far, var inte så pigg förra veckan när jag va där med tanke på att jag legat dålig hela natten innan, kände mig piggare dock mot kvällen så jag beslöt mig för att gå till pappa i vanlig ordning på torsdagar, men mådde genast sämre när jag kom dit. Fast det är alltid skönt att bli ompysslad.

Planen är att jag ska åka till Fredrik i Alperna i början på januari när jag är ledig, hoppas det går vägen. Jag behöver en varm och trygg famn. Det jobbiga är bara att jag reser ensam och det gillar jag inte, speciellt inte om det blir mellanlandning och allt.

Back to work. It's the Golden weeks !?
hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback